tisdag 7 december 2010

Lite svar på tal

Har precis kommit hem från Stockholm. Även om det inte hörs och syns speciellt mycket så kan jag lova att kulturkriget är fortfarande aktivt. Aftonbladet publicerade idag en liten debattartikel som jag skrev i helgen som kan läsas här.

Men visst smider jag planer, har tänkt vara minst lika provocerande som kulturetablissemanget drömmer om att vara. Egentligen är det ju jätteenkelt att vara modern konstnär, räcker att fundera ut något som retar upp folk. Ja då räcker det i princip att vara Sverigedemokrat egentligen, det retar tydligen upp vissa klientel så pass att det måste göra upprop och tävla i avståndstagande.

I övrigt inser jag att det behöver städas lite här hemma. Sen har jag nästan alldeles för mycket som behöver göras tror jag, lika bra att sätta igång.

Nåväl, nu klöser katten på min mage och själv funderar jag på att dricka upp kaffet. Och nej Alexander, klart jag fortfarande tänker på dig, min alldeles egna rådgivare ;)

1 kommentar:

  1. Du verkar vara en person med sunda värderingar!

    SvaraRadera

MediaCreeper